Blog

Case: Olympia Nederland

2 september 2019

Case Olympia Nederland: nieuwe marketingstrategie vertalen naar de signing van alle 140 vestigingen in Nederland. Anders gezegd: communicatiemiddelen ontwikkelen voor…

Read More

Case: www.weesmeer.nl

2 september 2019

Iedere ondernemer weet uit ervaring dat er veel meer bij succes komt kijken dan alleen het beheersen van de praktische…

Read More

Seks zonder klaarkomen?!

6 april 2019

Goed, misschien is dit wat sterk aangezet, maar soms voelt het wel bijna als seks zonder klaarkomen! Deze legendarische uitspraak…

Read More

Zakelijke beelddenken: ben ik normaal?

22 maart 2019

Zou ik zijn hoofd na kunnen maken met legoblokjes? Dit is typisch zo een gedachte die ik kan krijgen als…

Read More

Is drukwerk dood?

19 februari 2019

Iedere ontwerper kent het wel. Die spanning als je het definitieve ontwerp naar de drukker stuurt. De immer aanwezige vraag…

Read More

Typografie: keming, wie kent het niet

4 februari 2019

“Overhang” of in het Engels “Kerning” is iets wat vaak wordt vergeten. Helaas! Niets irritanter dan kijken naar een woord(beeld) welke voor je…

Read More

Vakidioterie – verzameling boeken uit de 17e en 18e eeuw

24 januari 2019

Als ontwerper heb ik een voorliefde voor bijna alles wat grafisch is. Ik word blij van drukkerijen, affiches, posters, inkt, ruiken…

Read More

‘Klooien’ met fotografie, rolfilm en oude camera’s

4 januari 2019

Creatief ‘klooien’. Als kind had ik deze behoefte al in de zin van ‘wil graag weten wat er gebeurd als ik…

Read More

Teksten controleren en verbeteren

23 januari 2018

Content United blogt over zeven socialmediamarketingblunders die je moet vermijden. Een van de blunders is ‘Teksten niet controleren’. “Iedereen maakt wel eens een…

Read More

Open Source of Closed Source?

20 december 2017

Open source houdt de gemoederen al jaren bezig in kringen van overheid, bedrijfsleven, opdrachtgevers en leveranciers. Ook heersen er nogal…

Read More

SEO: Hoe maak je content beter vindbaar

25 oktober 2017

SEO is belangrijk, maar het is een middel. Als auteur, blogger, site-eigenaar wil je een doelgroep bereiken. Daarom maak je…

Read More

I am NOT fat!

22 mei 2017

Read More