Een taaltraining moet niet alleen interessant en efficiënt zijn, maar moet vooral ook de motivatie bevorderen en plezier geven!’ Dit is het credo van Anneke Siemons, taalverwervingsexpert en oprichter van DNA Languages. Talloze professionals, onder wie een flink aantal prominenten (Koningshuis, politiek, bedrijfsleven, hoogwaardigheidsbekleders) leerden van haar of van haar taaltrainers de taal van hun keuze. Op effectieve, efficiënte en flexibele wijze en met op zijn tijd een grapje tussendoor. Aan Bureau Hardes werd gevraagd om de nieuwe huisstijl te ontwikkelen.
Talloze professionals, onder wie een flink aantal prominenten (Koningshuis, politiek, bedrijfsleven, hoogwaardigheidsbekleders) leerden van haar of van haar taaltrainers de taal van hun keuze. Op effectieve, efficiënte en flexibele wijze en met op zijn tijd een grapje tussendoor. Aan Bureau Hardes werd gevraagd om de nieuwe huisstijl te ontwikkelen.
Toegepaste skills
BrandingHuisstijlontwikkelingLogo ontwerpVormgeving / dtp
DNA Languages
Aanvang
"Branding voor DNA Languages"
Aanpak
We zijn gestart met een positionering. Wie is DNA Languages en wie zijn haar concurrenten? Vanuit het positioneringstraject zijn begonnen met de ontwikkeling van het logo en de doorvertaling naar de huisstijl. Daarbij hebben wij ook een serie brochures ontwikkeld in meerdere talen, het sjabloon voor de certificaten, mappen plus inhoud, illustratie en meerdere advertenties.
Onderscheidend vermogen
Anneke Siemons heeft een bijzonder klantenportefeuille met enkele unieke personen daartussen. Ze werkt op heel hoog niveau, maar haar trainingen zijn super toegankelijk. Mooie combinatie en belangrijk dat die balans zichtbaar en voelbaar is.
Beeld bij het project
Ook interesse in Branding?
Laten wij samenwerken!
Contact opnemen
- Binnen 24 uur reactie!
Aan de slag!•