OLYMPIA GEEFT WERK BETEKENIS
Olympia is een uitzendorganisatie met 140 vestigingen in Nederland en biedt werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. Ze zijn er voor praktisch opgeleide mensen in uitvoerende beroepen. Mensen die iets maken, die iets doen. De chauffeurs, monteurs, de operators en de orderpickers. De callcenter medewerker, de servicemedewerker en de commercieel medewerker.
Vraagstelling
Wij hebben een nieuwe marketingstrategie bepaald en een bijbehorende nieuwe huisstijl (logo). Kunnen jullie ons helpen met de vertaling van ons nieuwe marketingverhaal naar de aankleding (signing) van alle vestigingen.
Oplossingen
Wij hebben een pilotgroep samengesteld van franchisenemers en eigen vestigingen. Met deze groep zijn wij in gesprek gegaan en hebben al hun vestigingen bezocht. Op basis van hun praktische input, de wensen vanuit de directie en het franchisebestuur hebben wij een concept ontwikkeld. Dit is een uitgebreid signingspakket bestaande uit logo dragers (huisstijl herkenbaarheid), informatiedragers (o.a. beeldschermen) en diverse items die passen bij de marketingboodschap. Dit concept hebben we akkoord gekregen van alle partijen (pilotgroep, franchisebestuur, directie). Daarna hebben wij de prototyping begeleid en de uitrol naar de vestigingen en het hoofdkantoor.
Geleverde items
- Branding wall (verlichte wanddoeken o.a.)
- Welkomstwand (met beeldscherm en geëtste kunststof wanden aangelicht met kleuren leds).
- Logo’s indoor/outdoor, verlicht en onverlicht
- Plantenbakken
- Lampen
- Specials (fun, foto, persoonlijk)
- Autobelettering
- Raambekleding
- Prototyping alle signings onderdelen
- Begeleiding productieproces