
Werkzaamheden
• Identiteit vs. Imago
• Marketingstrategie/actieplan
• Nieuwe website
• Online marketing
• Content creatie
• Social media
• Artdirection & Design
• Winkelinrichting
• Joint Promotions
• (Cadeau)verpakkingen
• Software / CRM / videocall
• Projectmanagement
Marketingstrategie / basis om verder te groeien
Gezond Leven Diëtisten is de afgelopen 2 jaar snel gegroeid. In het bedrijf zijn er vele ideeën, maar het gevoel dat die ideeën zich vooral opstapelen leeft sterk. Ze gaven aan een stevig groeiplan nodig te hebben om effectief de volgende grote stappen te zetten.
Gezien hun snelle groei en stevige ambitie heb ik eerst naar hun totale organisatie gekeken. Uitgebreide gesprekken met al het personeel. Ideeën verzamelen, doelstellingen bepalen en het plan om die te behalen. Zaken als workload, software, CRM, kassasystemen, persoonlijke ambitie, winkelinrichting, website, webshop, SEO, SEA, contencreatie, zoekwoorden, fotografie, verpakkingen, samenwerkingen, joint promotions… de hele organisatie is doorgelicht en samengebundeld in een concreet en compact actieplan en vooral stevige uitrol van het plan.