Branding, positionering, campagnes, marketing, huisstijl, online, offline… er zijn vele manieren om uw bedrijf/product in de markt te zetten of te laten groeien. Maar waar bent u nu écht mee geholpen? Ik heb de afgelopen 20 jaar gezien dat veel bedrijven de weg kwijtraken in alle mogelijkheden. Mijn kracht zit in het écht luisteren en daardoor kunnen stellen van de juiste diagnose Dat leidt tot beter resultaat. Bij het zoeken van de oplossing kijk ik over de traditionele grens heen van reclame/marketing, strategie en design. Het resultaat staat voorop en de weg er naar toe moet bij jullie passen. Het toevoegen van waarde, authenticiteit, maatwerk, beleving en interesse (WAMBI) zijn de kernwaarden van waaruit ik werk.

Dennis Hardes
Ruim 21 jaar ervaring
10 jaar Art Director / Studiomanager in dienst van andere bureau’s.
Voornamelijk voor grote merken gewerkt als L’Oréal Paris (skincare, Garnier, Elvive, Armani Parfums, Maybelline NY), KLM, Friesche Vlag, Ministerie van V&W, 20th Century FOX.
11 jaar Strateeg / Art Director / Designer – als ondernemer
Focus op zowel grootbedrijf en mkb, nationaal en internationaal. o.a. voor Lays, Verkade, Cornerstone OnDemand, Snack a Jacks, KLM, CDA, Elephant Parade, Auctionista.co en Olympia Nederland.
40 jaar (ongeveer) kunstenaar.