Wat doe jij als jouw markt opeens veranderd?
Veel van mijn klanten zijn snel gegroeid. Sommige organisch, anderen door strategische overnames of een mix van die twee…
Read MoreMarketing: Het imposter syndroom. Heb jij er last van? Test het hier.
Laten we eerste eens kijken wat het imposter syndroom betekent: Bron Wikipedia: Het oplichterssyndroom, bedriegerssyndro…
Read MoreKijkje in de keuken: het creatieve proces
Een vraag die mij met regelmaat wordt gesteld: hoe doe jij dat? En dan bedoelen ze niet letterlijk de dingen...
Read MoreIntrinsiek gemotiveerd & Tech-savvy
Van overleven op diepvriesmaaltijden vanuit het huis van je ouders naar genieten van pina coladas op een boot. Bovenal w…
Read MoreKoffie, Vitamines & Dragons’ Den
In 24 uur je outfit, je pitch en een Piaggio koffiebar regelen voor Dragons’ Den, dat is wat Stefan en...
Read MoreIs drukwerk dood?
Misschien ken je het gevoel. Die spanning als je het definitieve ontwerp naar de drukker stuurt. De immer aanwezige vraa…
Read MoreMarketing: “Dit is als seks zonder klaarkomen?!”
Deze legendarische uitspraak is ooit door een collega van mij gedaan in een volle collegezaal tegen een docent die allee…
Read MoreVakidioterie – verzameling boeken uit de 17e en 18e eeuw
Als strateeg/art director heb ik een voorliefde voor bijna alles wat grafisch is. Ik word blij van drukkerijen, affiches…
Read MoreTypografie: keming, wie kent het niet
“Overhang” of in het Engels “Kerning” is iets wat vaak wordt vergeten. Helaas! Niets irritanter dan kijken naa…
Read More